Thursday, August 7, 2014


 Harga di Elizatrading : 
1 Botol : RM48
 
** Tidak Termasuk Kos Pos 

Kuantiti : 100ml

PENGENALAN PRODUK : 
MISS V FEMININE WASH SUSUK DARA
Miss V Feminine Wash membantu anda mencegah daripada jangkitan kuman dan bakteria yang boleh mencetuskan pelbagai jenis penyakit dan bau yang kurang enak.

Miss V Feminine Wash mengandungi herba-herba semulajadi yang bukan sahaja berkhasiat untuk meningkatkan kesihatan bahagian intim wanita, tetapi mewujudkan haruman yang segar untuk keselesaan seorang wanita sepanjang hari.

KELEBIHAN MISS V FEMININE WASH SUSUK DARA

  • Mengekalkan keasidan bahagian intim wanita
  • Menyah bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita
  • Membersih dan melembap
  • Mencegah daripada jangkitan kuman
  • Merawat masalah kegatalan dan keputihan
  • Memberi keselesaan pada bahagian intim terutamanya pada yang kerap berpeluh

KANDUNGAN MISS V FEMININE WASH

Air: Air yang bebas dari pencemaran digunakan dalam pencuci ini berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan lagi kulit.

Glycerin: Glycerine berupaya untuk mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu, ia juga berperanan untuk mempercepatkan proses penyembuhan, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.

Allantoin: Attantoin merupakan sebatian kimia semulajadi yang tidak berbau dan tidak beracun dan dihasilkan oleh kebanyakan organisma. Sebatian ini menggalakkan pembaikpulihan sel dan menggalakkan penyembuhan luka, kesan terbakar, dan parut.

Asid Sitrik: Asid sitrik bersifat anti-oksida dan berupaya mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

Carbomer: Ramuan yang sering digunakan dalam pembuatan kosmetik ini berperanan untuk melembapkan kulit dan mengatasi masalah kulit.

Hydrogenated Castor Oil: Minyak Castor yang terhasil melalui proses hidrogenisasi dengan minyak buah jarak ini berfungsi untuk mengatasi masalah pencernaan yang disebabkan oleh pertumbuhan bacteria dalam perut. Ia juga dapat membasmi masalah kulit kering.

Potassium Sorbate: Potassium Sorbate merupakan sebatian sintetik yang bertindak untuk meningkatkan jangka hayat sesebuah produk di samping memelihara produk tersebut daripada pencemaran yang disebabkan oleh kulat dan membolehkan losyen ini digunakan untuk tempoh yang lebih lama.

Sodium Benzoate: Kombinasi Sodium Sorbate dan air menghasilkan Benzoic Acid yang bertindak sebagai bahan pengawet yang selamat.

Pewangi: Pewangi berasaskan rempah ratus negara Arab digunakan dalam Miss V untuk mengharumkan lagi aroma.

Manjakani: Manjakani yang bersifat astringen, berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita.

Cengkih: Cengkih ternyata mempunyai pelbagai kegunaan untuk kesihatan tubuh badan manusia. Ia kaya dengan kalsium yang berkesan mencegah osteoporosis dan mengecutkan otot, serta magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, serta melegakan masalah sindrom pra haid. Cengkih juga berperanan membasmi bakteria, mencegah kanser terutamanya pada kulit, paru-paru dan saluran pencernaan. Cengkih juga mengandungi Eugenol yang bersifat anti-kulat dan berupaya mengatasi masalah penyakit kulit.

Asid Sitrik: Asid sitrik bersifat anti-oksida dan berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

Menthol: Sebatian organik yang biasanya diperoleh daripada daun pudina ini berfungsi menyejuk dan menyegarkan kulit.

Sireh: Sireh sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengatasi masalah keputihan di samping menghilangkan bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita. Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper betle juga mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit.

Disodium cocoamphodiacetate: Sebatian ini digunakan dalam produk kosmetik dan penjagaan luaran untuk menambahkan busa dan kelikatan kandungannya, di samping melembap dan menyegarkan bahagian tubuh.

CARA PENGGUNAAN MISS V FEMININE WASH

  • Tuang sedikit pencuci Miss V ke tapak tangan
  • Gosok bersama air sehingga berbuih
  • Usapkan pada bahagian intim
  • Bilas dan keringkan

Cara Pembelian :  MISS V FEMININE WASH

Anda berminat hendak membeli, sila email kepada kami 
Nama Anda                       :
Produk yang ingin dibeli :
No. telefon /No.hp           :
Alamat penghantaran     :
Jumlah Pembayaran       :

Cara Menghubungi Kami
SMS/Watsapp    : 019-6875 170 .
Email                    : prebizenterprise@gmail.com 
                               
Pembayaran boleh dibuat melalui :Maybank (MBB) 11 21 47 51 61 64 (Aiza Ibrahim)

Teks Iklan 
(Jika berminat hendak letak iklan disini email ke prebizenterprise@gmail.com)


  1. Jana pendapatan geli-geli anda sini. Pendaftaran percuma, Kerja mudah
  2. No Montly Fee Required,  Win Up To $10 Daily
  3. HOW SHE MAKE $20++ A DAY JUST 
  4. $1,456.3985  in just  month period
  5. All NO INVESTMENT TO START ..





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts