Friday, November 9, 2012

Harga di Eliza Trading  : RM38.00
Harga pasaran : RM45.00
 
Qtty : 285ml
 
** Tidak  Termasuk Kos Penghantaran
 
** KOD PRODUK : NOZ

Pengenalan Produk : I-NOZ PUTERI ALYA
I-Noz dirumus khas dengan 11 jenis herba untuk mengatasi masalah RESDUNG. Ia juga dapat membantu menghilangkan masalah jerawat, gatal-gatal mata, menghilangkan masalah nafas berbau dan sebagainya. Ia amat sesuai untuk untuk kanak-kanak seawal usia 4 tahun sehingga yang lanjut berusia.

Kelebihan Produk : I-NOZ PUTERI ALYA

* Membantu mengatasi masalah RESDUNG
* Mengatasi masalah hidung berhingus dan tersumbat
* Membantu memperbaiki tisu-tisu di dalam badan
* Membantu menghilangkan masalah jerawat di muka
* Menghilangkan rasa gatal di mata dan telinga
* Menghilangkan nafas yang berbau
* Melancarkan sistem perjalanan darah
* Mengurangkan masalah kelumumur di kepala
* Kaya dengan khasiat dan vitamin
Apa itu Resdung?
Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidak selesaan.

Istilah Saintifik : Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka.
Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu di dalam badan.

Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung. Salah satu punca gejala resdung adalah jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga di sekelilingnya.

Di anggarkan hampir 25% penduduk negara inin mengalami penyakit resdung yang serius. Di antara tanda-tanda resdung adalah gatal-gatal, hidung berhingus atau tersumbat sakit kepala terutama di dahi dan pipi, kelumurmur yang berterusan walaupun bermacam syampu dan ubat telah digunakan. Penyakit resdung juga dikenali "Sinusitis". Ramai yang tidak memandang serius tentang penyakit ini tetapi sebenarnya boleh mendatangkan bahaya kepada penghidapnya. Untuk kanak-kanak ia boleh sebabkan jangkitan sellulitis dan merah pada bahagian mata.

Akhirnya boleh menyebabkan buta. Manakala untuk orang dewasa, ia boleh menyebabkan nanah daripada sinus frontal tidak dapat keluar daripada hidung dan akan masuk serta memenuhi ruang dalam otak. Ini akan menyebabkan dinding pemisah akan menjadi semakin tebal dan boleh mengakibatkan sinus mudah tersumbat.
 
Cara Penggunaan Produk : I-NOZ PUTERI ALYA
Dewasa : 1 sudu besar sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur
Kanak-kanak : 1 sudu kecil sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur

Iklan

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts