Sunday, September 25, 2011



“Mudah, praktikal dan senang difahami”

Di sini saya sertakan secara detail, apa yang terkandung di dalam e-book “panas” ini:
  Teknik Minda yang akan memastikan “batang” anda akan bertahan lebih lama daripada biasa (kebanyakan orang biasa bertahan selama 15 minit anda mampu capai 40 minit jika kena pada caranya. Muka surat 6.
      Tahukah anda bahawa cara pernafasan anda boleh memberi kesan kepada ketahanan anda? Lihat muka surat 9 untuk penjelasan lanjut. Jawapannya akan mengejutkan anda.
   Apa yang anda perlu buat kepada isteri anda untuk memastikan dia menggeliat kesedapan bersama anda.
      3 kawasan sensitif isteri anda yang anda boleh sentuh untuk hubungan intim yang lebih “hot”. Amaran: anda akan menyebabkannya klimaks dengan lebih cepat dan berterima kasih kepada anda!
    Satu kawasan yang akan memastikan si dia memeluk anda kesedapan dan cakap, “I love you” kepada anda – betul tempat ini, anda akan tersenyum melihat kegagahan anda.
     Teknik kuno daripada China yang akan memastikan anda lambat pancut. Teknik ini selalu orang terlepas pandang. Muka surat 15.
    Tempat yang anda boleh suruh isteri anda lakukan sesuatu untuk mendapatkan nikmat yang lebih mendalam.
     8 posisi seks, dan bagaimana anda boleh menggunakan maklumat ini untuk memastikan kepuasan maksima!
      10 petua mudah untuk meningkatan prestasi zakar anda! Cukup mudah, tetapi amat hebat kesannya. Muka surat 39.
          Bonus: Bagaimana untuk memanjangkan  zakar anda.
      Nak buah dada pasangan anda lebih besar, caranya mudah sahaja – lihat muka surat 35.
    Apa yang anda tidak patut buat apabila terfikir untuk memakan pil viagra (anda boleh diancam bahaya jika tersalah makan! Muka surat 37)
Anda mungkin dah faham sekarang kenapa e-book ini menjadi pilihan orang ramai untuk membelinya. Ianya penuh dengan tip-tip praktikal yang anda boleh bawa ke katil beberapa minit selepas membacanya!
Rahsia yang didedahkan juga boleh menyebabkan perubahan dramatik dalam hidup anda pada setiap tahap. Bukan sahaja dalam permainan anda dengan pasangan anda, tetapi juga cara anda berfikir, melakukan dan rasa tentang seks itu sendiri – dan yang paling penting, anda mempunyai peluang yang lebih hebat daripada lelaki lain untuk menikmati apa lelaki lain hanya idam-idamkan… iaitu…

... Cara Yang Terjamin Untuk Mengalami Perasaan Yang Lebih Dalam
Dan Lebih Hebat… Dan Kenikmatan Yang Asli
Dengan Pasangan Anda!


            Anda hanya perlu mencubanya selama 21 hari. Dan jika anda tidak berpuas hati, anda boleh simpan e-book tersebut dan mendapat duit anda semula. Ianya sama seperti percuma!


Jaminan Saya

Anda hanya perlu mencubanya selama 21 hari. Gunakan teknik-teknik yang anda dapat ke atas pasangan anda.

Apabila anda menggunakan teknik-teknik tersebut dan tidak berpuas hati, beritahu saya, dan saya akan berikan duit anda semula. Dan anda masih boleh lagi simpan e-book tersebut.

Ini sebagai tanda terima kasih kerana mempercayai saya.



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts