Wednesday, February 9, 2011




Dapat mengecutkan kembali vagina dengan cepat dan mengurang/menghilangkan bau vagina. Semburkan V-intimate di dalam dan sekitar vagina sebanyak 4 semburan setiap hari. Bagi yang telah berkahwin, semburkan V-intimate 10-15 minit sebelum bersama dengan suami.
 Mengubati luka kecil & kudis (semburkan V-intimate di tempat tersebut)
Menyembuhkan ulcer mulut (semburkan V-intimate ke dalam mulut yang terdapat ulcer)
Melembap, Menyegarkan & Menegangkan kulit muka (semburkan V-intimate ke muka)
Menghentikan darah pada luka kecil (semburkan V-intimate ke tempat tersebut)
Menyembuhkan alahan kulit (semburkan V-intimate ke tempat alahan tersebut)
Pewangi Mulut/Menghilangkan nafas berbau (semburkan V-intimate ke dalam mulut)

Bahan-bahan Kandungan Utama Magic Power V-intimate

Oak Gall (Manjakani)

Merawat dan membaikpulih vagina terutamanya selepas bersalin
Anti-cancer
Mengecut dan merapatkan kembali vagina wanita
Merawat keputihan, fungus

Fennel

Mengeluarkan bau yang AMAT wangi untuk vagina wanita
Sebagai pelembab vagina Jika disembur ke muka dapat menaikkan seri wajah dan anti-aging

Cinnamon (Kulit Kayu Manis)

Menyelaras kitaran & kesakitan semasa haid
Baik untuk sistem penghadaman

Madu

Kaya dengan zat galian – kalsium, fosforus,sulfur, zat besi
Vit A, B kompleks, C, D, E
Meningkatkan sistem imunisasi
Baik untuk buah pinggang
Antiseptic – mencegah jangkitan & membunuh kuman

Ekstrak Buah-buahan

Mengecut dan merapatkan vagina
Mewangikan vagina wanita
TESTIMONI PENGGUNA

Luka Di Peha
Saya mengalami luka di peha lebih kurang 2 kali ganda besar wang syiling 50 sen. Pada kebiasaanya saya akan merawat luka dengan menggunakan kaedah biasa dan selalunya ia akan mengambil masa yang agak lama untuk sembuh. Isteri saya telah menyarankan kepada saya agar mencuba V-intimate dan saya menyemburkannya ke luka tersebut. Ternyata produk V-intimate luar biasa hebat kerana luka yang saya alami telah mula tertutup selepas seminggu saya mengamalkannya. Syukur Alhamdulillah kerana produk ini benar-benar berkesan.
Hussein Bin Haji Yusuf,Kuala Lumpur,H/P:017-2255926

Luka Pembedahan & Sakit Gigi.
Selepas saya melakukan pembedahan membuang ketumbuhan dalam payu dara, jahitan pada luka pembedahan tersebut telah terbuka. Saya berjumpa doktor dan beliau menyuruh saya untuk menjahit semula luka pembedahan itu. Saya agak takut kerana yang pasti saya akan mengalami kesakitan untuk kali ke dua.Sebelum ini saya pernah membaca artikel mengenai produk V-intimate. Saya terus membelinya dari abang saya dan cuba menyemburkan ke kawasan luka pembedahan tersebut.Alhamdulillah luka itu sudah mula tertutup selepas saya menggunakannya hampir seminggu. Saya macam tidak percaya pada mulanya tetapi ia benar-benar berlaku. Saya tidak perlu risau lagi untuk menjahit luka itu kerana sekarang luka tersebut telah pulih seperti sediakala. Saya pasti dan yakin bahawa produk V-intimate ini amat sesuai pada semua golongan. Saya menyarankan agar V-intimate ada disimpan di setiap rumah kerana mungkin kita akan memerlukannya pada waktu-waktu kecemasan. Walaupun V-intimate pada asalnya untuk kegunaan alat sulit wanita (memang bagus sekali) tetapi ia juga amat berkesan pada masalah-masalah yang lain

Anak saya Nurilya Irza berumur 5 tahun telah mengalami sakit gigi pada waktu malam. Dia menangis kerana tidak tahan kesakitan pada giginya. Saya teringat V-intimate dan terus menyemburkan pada giginya yang sakit tadi. Ternyata menakjubkan, anak saya sudah tidak menangis kesakitan lagi kerana sakit giginya telah sembuh. Saya benar-benar bersyukur kerana diperkenalkan dengan produk
Suhani Bte Zohani,Sg Udang, Melaka,H/P:017-6644900

Demam Campak
Anak saya telah terkena demam campak dan saya telah berikhtiar berbagai cara. Sebagai ahli bayar2u, saya telah menggunakan V-Intimate dan menyemburkannya di bahagian2 yang terkena campak. Dan alhamdulillah, selepas beberapa hari menyemburkannya, campak tersebut telah mula hilang dan tak lama selepas itu, parut2 campak tersebut telahpun hilang tanpa meninggalkan kesan.
Rejab,Alor Star,H/P :017-469 779

Gatal-gatal Kulit
Anak saya telah menghidap satu jenis penyakit kulit pada tangannya sejak sekian lama. Yang mana gatal-gatal ini telah membengkak dan membesar di tangan beliau. Seperti yang disarankan, saya telahpun mengikiskan kawasan yang gatal tersebut dengan duit syiling dan selepas itu semburkannya dengan V-Intimate 3 kali sehari. Alhamdulillah selepas beberapa kali semburnya, gatal2 tersebut beransur pulih dan akhirnya tidak meninggalkan sebarang
kesan di tangan anak saya
Zaidi,Pengkalan Chepa,H/P:013-249 7878

Number pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia MAL 07040815K .Berminat ? Sila Klik Gambar Dibawah






0 comments:

Post a Comment

Popular Posts